Czy mogę przyjść wcześniej do studia i przygotować się do sesji?
Zapraszamy do studia dokładnie w godzinach Twojej rezerwacji. Jeśli Twoja rezerwacja jest np. od godziny 10:00 do godziny 12:00, możesz przyjść maksymalnie 5 minut przed swoją rezerwacją. Prosimy natomiast o punktualne opuszczanie studia. Potrzebujemy czasu aby przygotować studio zarówno przed Twoją rezerwacją i posprzątać je po Twojej rezerwacji.
Jeśli wiesz, że potrzebujesz więcej czasu np. na wniesienie garderoby, lub planujesz sesję z małymi dziećmi, dolicz ten czas do swojej rezerwacji z wyprzedzeniem. Dbamy o to, aby każdy gość miał dokładnie ten sam standard rezerwacji, unikamy mijania się różnych ekip w korytarzu. 5 minut przed końcem rezerwacji, zostaniesz powiadomiony o zbliżającym się końcu czasu. Każda kolejna rozpoczęta godzina jest dodatkowo płatna.
Czy mogę się spóźnić?
Każdemu z nas może coś wypaść, jednak zawsze prosimy o wiadomość lub telefon z informacją o poślizgu
i planowanej godzinie przyjścia. W przypadku braku kontaktu, po 15 minutach od rozpoczęcia rezerwacji – rezerwacja przepada, bez możliwości zwrotu środków.
W dniu rezerwacji nie ma możliwości przedłużenia ani przesunięcia godzin wynajmu studia.
Czy w studio może przebywać dowolna ilość osób?
Ze względu na charakter, wielkość i wyposażenie studia rezerwacje powyżej 8 osób są wyceniane indywidualnie. W takim przypadku prosimy o bezpośredni kontakt: hello@wazkiestudio.pl. Przygotowanie i sprzątanie studia po większych grupach osób wymagają od nas zwiększonych nakładów na obsługę, przez co cenę musimy dostosować do charakteru planowanych przez naszych gości sesji.
Na którym piętrze jest studio? Czy w kamienicy jest winda?
Studio jest 3 piętrze, w kamienicy nie ma windy. Wysokość pomieszczeń to 3 metry.
Co jeśli wyposażenie studia zostanie uszkodzone podczas mojego użytkowania?
Jeśli uszkodzisz sprzęt studyjny lub element czasowej dekoracji, to zostaną naliczone dodatkowe opłaty.
Czy w studio będą inni klienci oprócz nas? Czy rezerwuje konkretny pokój?
Rezerwujesz całe studio, czyli obydwa pokoje z dostępem do łazienki i kuchni. Podczas Twojej rezerwacji
w studio nie będzie innych klientów.
Czy mogę wykorzystać sypkie materiały podczas sesji? Jest to dodatkowo płatne?
Oczywiście! Za sesję z wykorzystaniem sypkich materiałów (np. konfetti, mąka, brokat) pobierana jest dodatkowa opłata (ustalana indywidualnie w zależności od stopnia zabrudzenia studnia) na poczet gruntownego sprzątania.
Czy jest parking dla klientów?
Do dyspozycji klientów jest parking miejski (płatny według obowiązującego cennika). W pobliżu znajduje się Stary Browar, gdzie również można zaparkować.
Czy zużycie tła kartonowego jest wliczone w koszt wynajęcia?
Nie. Opłata za zużycie tła kartonowego podczas sesji wynosi 30 zł / mb.
Czy mogę odwołać rezerwację / zmienić termin? Co z opłatą za studio?
Wynajem studia nie podlega zwrotowi.
Możesz dokonać jednokrotnej zmiany terminu wynajmu, warunkiem jest zgłoszenie tej informacji najpóźniej 48 godzin przed zaplanowanym pierwotnie terminem.
Na wykorzystanie nowego terminu masz 30 dni od momentu zgłoszenia chęci przełożenia rezerwacji.
Gdzie mogę zobaczyć wolne terminy wynajmu? Jak mogę zarezerwować studio?
Aby poznać dostępne terminy i zarezerwować Ważkie.Studio, przejdź do naszego kalendarza rezerwacji.
Jeśli masz do nas dodatkowe pytania, napisz maila na hello@wazkiestudio.pl.
W formularzu zamówienia lub w treści maila zawrzyj informacje: datę i godziny wynajęcia studia, dane potrzebne do wystawienia faktury, NIP jeśli faktura ma być na firmę. Jeśli nie otrzymamy NIP’u wystawimy fakturę na osobę fizyczną.
Rezerwacja jest ważna w momencie opłacenia faktury.
Jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź w sprawie rezerwacji?
Dajemy sobie 48 godzin na odpowiedź i potwierdzenie rezerwacji. Możesz spodziewać się jej w standardowych godzinach pracy, tj. od 9:00-16:00. Zawsze staramy się odpisywać szybciej. Jeśli nie dostaniesz od nas znaku
po 48 godzinach, to znaczy, że Twoja wiadomość do nas nie dotarła i napisz do nas ponownie.
Dziękujemy za zrozumienie!
Czy pobieracie zadatki / zaliczki?
Płatność za wynajęcie studia pobierana jest z góry w pełnej kwocie. Nie pobieramy zaliczek.
Czy w studio obowiązuje obuwie zmienne?
Tak, w Białym Pokoju obowiązuje obuwie zmienne lub chodzenie boso.
Nasze studio to miejsce pracy i inspiracji. Prosimy o jego szanowanie. Zostaw po sobie porządek,
wszelkie uszkodzenia, zgłoś obsłudze, nie zostawiaj po sobie śmieci.
Czy w studio można palić?
Nie. W Ważkim obowiązuje zakaz palenia. Jeśli nie możesz się powstrzymać, do dyspozycji gości mamy balkon. Niedopałki zabierz ze sobą lub po upewnieniu się, że nie stanowią zagrożenia pożarowego, wyrzuć do kosza.
Nigdzie nie zostawiaj po sobie śladów palenia.
Czy w studio mogą przebywać zwierzęta?
Tak. W studio mogą przebywać psy i koty, ale muszą być pod stałym nadzorem opiekuna. Nie mogą bawić się elementami wyposażenia, drapać, gryźć i jeść dekoracji. Pamiętaj również o szczególnych środkach ostrożności w przypadku sesji z wykorzystaniem świec.
Czy w studio jest Wi-Fi?
W studiu nie jest dostępny Internet Wi-Fi.
Czy w studio mogę napić się herbaty / kawy?
Tak, oczywiście. W Ważkim jest ekspres kapsułkowy i zapas herbaty.
Czy można wypożyczyć stage do pole dance?
Tak. Mamy piękny stage The Pole Italy: drewniany podest z białą, malowaną proszkowo rurką 45 mm.
Cena za wypożyczenie to 80 zł/h. Stage nie zawsze jest w studio, dlatego bezpieczniej będzie jeśli zapytasz
o jego dostępność z wyprzedzeniem.
Podczas rezerwacji online, w uwagach do zamówienia wpisz: stage do pole dance.
Czy jest możliwość skorzystania z toalety?
Tak. Mamy także koszyczek ratunkowy z podstawowymi środkami higienicznymi.
Ważkie ma balkon, można robić na nim zdjęcia?
Jasne!
Jaki sprzęt jest w studio?
Oprócz lamp, teł, modyfikatorów, których dokładny spis znajdziesz tutaj, w Ważkim mamy także parownicę
do ubrań, 2 miecze świetlne, głośnik JBL na Bluetooth i mnóstwo poduszek, koców i innych tekstyliów.
Czy w studio dostępne jest łóżko?
Mamy materac, który jest w standardowym wyposażeniu studia.
Czy można zorganizować u Was warsztaty?
Oczywiście. Warsztaty oraz rezerwacje powyżej 8 osób wyceniamy indywidualnie i prosimy w tej sprawie
o kontakt przez hello@wazkiestudio.pl.
Czy na miejscu ktoś mi otworzy i pomoże z rezerwacją?
Tak, na miejscu będzie osoba, która Ci otworzy i zrobi krótkie wprowadzenie z obsługi studia. Zrobi kawkę lub herbatkę (wystarczy poprosić). Jeśli jednak potrzebujesz kogoś, kto pomoże Ci ustawić lampy, rozłożyć tło, to daj nam proszę znać – usługa oświetleniowca jest dodatkowo płatna (200 zł/h) i potrzebujemy wiedzieć wcześniej, aby na pewno była dostępna na czas Twojej rezerwacji.
Gdzie dokładnie jest studio?
Studio znajduje się w zabytkowej kamienicy przy ulicy Kwiatowej 10/15. Jesteśmy na 3 piętrze, w budynku nie ma windy. Aby do nas wejść, zadzwoń domofonem pod wskazany adres.
Masz inne pytania?
Napisz do nas wiadomość mailem: hello@wazkiestudio.pl – chętnie odpowiemy.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |